10 tips - Locaties

ingevoerd op 29-4-2014

10 tips om de locatie te vinden die het beste bij jouw evenement past!

1. Ligging – dichtbij openbaar vervoer, voldoende parkeerplekken (liefst gratis)
2. Zijn er diverse ruimtes? Vooral handig wanneer er workshops gegeven worden
3. Hoe zijn de al aanwezige technische voorzieningen? Minder budget nodig op inhuren en het wiel hoeft niet meer worden uitgevonden, scheelt dus veel tijd
4. Hoe wordt je bij de eerste afspraak ontvangen? Gastvrij? Krijg je een kopje koffie aangeboden? (zijn beide antwoorden –negatief- take your money and run! )
5. Klopt de uitstraling van de locatie bij hetgeen jij gaat organiseren? (kies geen ongebouwde discotheek voor een netwerkbijeenkomst met serieus karakter)
6. Denkt de locatie met je mee? Of houdt het vast aan eigen regels? (Is je antwoord op de eerste vraag – ja- dan zijn ze op de event dag meestal flexibel en dat is fijn!)
7. Check bij referenties of jouw concurrenten onlangs ook bij de locatie hebben geboekt. Zeker bij relatie evenementen kan dit wat knullig overkomen.
8. Boek je in de winter? Is er een ruime garderobe? Boek je in de zomer? Zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld de borrel buiten te doen?
9. Heeft de locatie een eigen keuken? Of maakt het gebruik van externe cateraars? Of mag je je eigen cateraar meenemen?
10. Bel, mail of drink een kopje koffie met She Knows How voor het vinden van de meest geschikte locatie voor jouw event.
blooming hotel Bergen NH blooming hotel Bergen NH